Tuesday 30 August 2011

Suprise on Hari Raya

assalamualakium.
selamat hari raya to all muslim.
:)
well, this year we didnt raya at our kampung as our grenma is in kl.
so,
raye kt umah makcik sahaje.

taun ni raye oke sbab aku raye kat umah!
da lame tau aku asek tunggu kt pineng je bile la family aku nk sampai kampong nih.
mcm tunggu anak blik pon ade!!!

penat spring cleaning sbelum raye.
huhu.
tibe-tibe plak kn?

26 aug ritu beday aku.
kire hot lagi la kan mud beday uh?
haha.

-the suprise-

ini lah yg aku dpat tdi kt umah aunty aku.
tgah mamai2 aku trun tibe2 dorg nynyi lgu beday.
waaaaaa..
gile tkejot n tharu.
sbab x pnah dpt suprise cmni.
sian kn?
haha, siyes bgenang rase.

"bile la ade org nk bagi akak bunge ye mak?"
tu la yg penah aku tnye kt mak aku dulu mase lalu dpan kdai bunge.
:)


love my family.
arini aku makan sgt lah byak.
haha.
truk betol la kan?
aku teruje sbb first time dpt bunge, mgkin korang da byak kli kot.
"itu pon nk cite, bunge je pon"
haha.
enjoy ur day.

No comments:

Post a Comment