snow


snow


a GurL's StoRy

My photo
cheras, KL, Malaysia
a lil bit bout me eyh? a simple gurl, sweet perhaps? loud, food lover, creepy n bla bla bla.

Sunday, 6 November 2011

Warkah Untuk Dia

assalamualaikum.
saye sihat, cume selsema je kat sini.
awak sihat?
baguslah kalau awk sihat.
malam ni saye tibe2 teringat awk tau?
sebab saye pon xtau nape saye tpike pasal awk.
saye nak sangat kenal awk, siyes nak tau awk kat mane skrg.
bile ye kite akan jumpe?
mungkin 1 ari nanti dgn izin Allah swt.

awk oh awk,
saye nak bagitau awk ni.
awk dengar ye?
saye nak gtau, sy akan syg awk sepenuh hati saye.
saye akn syg awk kerana Allah, kerana agama awk, kerana awk adelah yg t'baik utk saye.
awk, saye jugak janji saye hanye akn setia kat awk sorg je,
dunia akhirat hanye awk.
betol!

awk, saye nak cakap ni.
saye nak awk tau saye ni bukan perempuan yg tbaik tpi saye akan jadi lebih baik dari mase ke semase.
setiap manusia ade kelemahan dan kelebihan kan awk?
saye harap sgt awk mampu terima kekurangan saye ni sebab manusia x sempurna.

emm, awk.
saye nak jage awk mase awk sakit.
saye x suke tengok awk sakit, ti saye pon sakit.
saye akan jage awk dengan kasih.
saye suke masak tau awk?
haa, nanti awk nak makan ape pon insyaAllah saye masak tok awk.
hehe, pagi petang siang malam 4 u.
awk nak tau, sy ni x suke kemas2 tapi saye akan kemas jugak.
sebab saye x suke sepah2.
nanti rumah kite, awk jangan la risau.
saye akn kemas & cantik2 kan rumah kite.
sebab sy suke decoration.

awk, kalau nanti awk marah saye kn.
awk jangan marah lame2 tau?
sebab nanti saye sunyi, sedih & rindu sgt kat awk.
awk jangan la garang sgt dengan saye.
nanti saye takot lepas tu mesti saye nangis.
manje?
hmmm, mungkin saye ni manje kot.
tapi x dgn sume org tau awk.
dengan family & kwan2 rapat saje.

haaa awk2!
awk jgan masam2 tau!
saye suke sgt tengok awk senyum.
sweet tau!
lau awk ade masalah, kongsi lah dgn saye.
saye sudi dengar, sebab saye nak tanggung sume masalah dgn awk.
sharing is caring ryte huney?
saye nak ceriakan hari2 awk, boleh kn?
saye nak sentiase kat sisi awk, takpe kn?
sebab tmpat saye adelah di sisi awk.
kan3?

saye teringin sangat nak buat air tok awk tau!
walaupun skrg ni org tengok bende tu remeh, tpi saye tak.
awk balik keje ti, saye buat tau?
hehe.
saye nak tengok awk stiap hari.
pandang awk setiap hari tanpe jemu pon awk.
saye nak senyum tok awk selalu walaupun senyuman saye x manis mane.
yela awk, saye ni tak cantik mane.
huhu.

awk.
saye ade 1 impian, impian yg besar.
saye nak awk jadi imam dlm solat2 saye.
saye nak amin kan doa awk lepas kite solat same2.
saye nak awk bimbing saye.
saye nak awk pimpin saye.
awk jangan kate awk x mampu tau?
sebab hati saye kate awk lah yg tercipta tok saye.
awk lah lelaki yg Allah takdirkan utk saye.

saye memang sayang awk.
saye nak hadiahkan anak2 yg comel tok awk.
kite didik diorang same2 ye?
melentur buluh biarlah dari rebungnya.
kite bekalkan diorang dgn didikan agama.
kite corakkan diorang dengan warne yg betol ye syg?

banyak lagi saye nak bagitau awk.
tapi yg penting,
saye nak awk tau saye akan sayang awk tanpe phujung.
dunia akhirat.
saye akan selalu doakan kesejahteraan awk.
kebahagiaan awk.
saye akn teman awk sampai salah seorang dripade kite tinggalkan dunia yg sementare ni.
kite akan jumpe lagi di alam seterusnye kan?
saye nak jadi bidadari awk kat syurga nanti tau?
sayang awk.

saye nak jadi kekasih halal awk yg terbaik.
x kisah lah awk kat mane skrg,
saye yakin kite akan jumpe nanti dgn restu Ilahi.
selamat malam awk.
jage diri.
:)


.warkah ni utk bakal suami yg tak aku ketahui dan kenali.
.aku belum jumpe lagi sape beliau.
.aku yakin dgn janji Allah.
.semua yg Dia beri adalah yg terbaik utk kite.
.cause He knows the best.
:)

syukran.
wassalam.